نرم افزار هلو خدمات و تعمیرات کامپیوتر

برخی از امکاناتات این پنل مثل ارسال پیامک گروهی، ارسال منطقه ای،ارسال دکل مخابراتی ، ارسال جنسیت و سن، ارسال منطقه ای ایرانسل، ارسال زمان دار و آینده، کد خوان، پیامک پیشفرض و … استفاده از نرم افزار CRM فارسی جهت افزایش فروش و ارتباط با مشتری به خوبی در نرم افزار CRM … توجه نمایید که با این اقدام، ضمن سادگی عملکرد برای کاربران، گزارشات سطح بالای مدیریتی از قبیل موجودی کالا در انبار / گردش کالا در انبار و سود و زیان به تفکیک بخش های مختلف، دقیق تر و با حداقل خطا تهیه می گردد. ممکن است مجموعه ما فعالیت های مجزایی انجام دهد که جهت استخراج تفکیک شده سود و زیان هر فعالیت، بخش های مجزایی در نرم افزار تعریف می شوند و عملیات های خرید، فروش، هزینه / درآمد و … چنانچه مایل هستید علاوه بر بارکد برای کالاها کد هم درج نمایید و یا چندین بارکد برای هر کالا درج نمایید، بایستی این ویژگی را خریداری و استفاده نمایید.

بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه جهت انواع شرکتهای تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی ، ساختمانی ، صنعتی و … تائیدی بر توانایی این شرکت و تضمینی برای مشتریان جدید می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد راهکار کلار ، آسانی کاربری توسط کاربران است. تجربه مشتریان ما در فرآیندهای استقرار، آموزش و پشتیبانی، گواه این مطلب می باشد. مشتریان ما همواره یکپارچگی در مدیریت فعالیت سازمانی خود را مهم ترین دلیل انتخاب نرم افزار راهکار کلار می دانند. راهکار کلار با ابزارها و ماژول های مختلف، مدیران سازمان را قادر می سازد تا فرآیندهای متنوع کاری را بصورت الکترونیک تعریف نموده و کنترل نمایند.

همچنین طراحی تفصیلی مرکز داده و پیاده سازی آن شامل :

نرم افزارهای امنیت اطلاعات، به علت پایین بودن هزینه های تامین و نگهداری آنها مورد استقبال گرو ههای زیادی از سازمانها قرار دارند. این نرم افزارها نیز با اعمال محدودیتها دسترسیهای کاربران داخلی، خارجی و نرم افزارها به اطلاعات و ساختار شبکه سازمان، از اطلاعات سازمانها محافظت میکنند. برخی از این نرم افزارها در قالب Antivirus و برخی دیگر در قالب Firewall به کار گرفته میشوند. شرکت نیلرام برای آن دسته از مشتریان خود که تمایل به تامین و تجهیز سخت افزارهای امنیتی ندارند، این گروه از نرم افزارها را ارائه و پیاده سازی مینماید. از جمله فایروالهای نرم افزاری مهم که در سبد خدمات شرکت نیلرام قرار داردKerio Control و ISA/TMG اشاره نمود.

گزارشات متنوع

ورود و خروج کالا با عناوین یا انواع سند مختلف و نگهداری موجودی و همچنین ریالی انبار و عملیات انبار گردانی و بقیه قابلیتهای خاص. با کارشناسان ما در خصوص کسب و کار خود ارتباط بگیرید تا بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهند. حقوق مادی و معنوی این سرویس (وب سایت و اپلیکیشن های موبایل) متعلق به چاره یاب هوشمند سانا (آچاره) است. پس از آن نیز مشاوره و خدمات پس از فروش از طریق تلفن و حتی حضوری به شما عزیزان داده می‌شود و به شما این تضمین را می‌دهند که بابت گارانتی و ساپورت پس از تعمیر هیچ گونه مشکلی پس از تعمیر برای شما حل نشده باقی نخواهد ماند. دانشی که در بوجود آمدن اینگونه فناوری ها استفاده شده بسیار پیچیده، دقیق و اختصاصی است و هر کسی نمیتواند از پس مشکلات و خطاهای موجود درآن بر بیاید. به همین منظور خیلی مهم است که در هنگام بروز هرگونه مشکل در وسایلتان، خصوصا کامپیوتر، به تعمیرکار متخصص مراجعه نمایید.

شناخت دقیق سامانه‌های برخط و نیازسنجی بر اساس موانع، اولین قدم برای شروع مجوز خدمات کامپیوتری طراحی‌های کامپیوتری است. تیم نرم‌افزار ما وجوه مختلف کسب‌وکار و الگوهای موجود در ساختار سازمانی شما را بررسی خواهد کرد و در انتها با ارائه الگویی صحیح و قابل اطمینان در مسیر مرتفع کردن نیازهای فنی‌تان گام بر خواهد داشت. ژابیت رابط بین تعمیرکاران موبایل و مشتریان تعمیرات موبایل و تعمیرکاران موبایل است. در صورتی که شما فروشگاه تعمیرات موبایل دارید می توانید اطلاعات فروشگاه و مراکز تعمیرات موبایل خود را در ژابیت ثبت نمایید.

  • ما در شرکت نرم‌افزار حسابداری محک برای راحتی و سهولت استفاده کاربران، از افزونه‌هایی در کنار بسته‌های نرم‌افزاری خود استفاده می‌کنیم که در زیر به معرفی برخی از آن‌ها که متناسب با نیازهای ارائه دهندگان خدمات کامپیوتر است پرداختیم.
  • یک مشتری راضی و خوشحال افراد بیشتر و درآمد بیشتری را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.
  • چاپ بارکد / شلف لیبل بر روی کالا، باعث می شود که اولاً مشتری از قیمت کالای مورد نظر خود مطلع شده و ثانیاً شما دیگر نیازی به توضیحات تکراری در مورد اجناس نداشته باشید.
  • امکان تعمیر چند کامپیوتر به صورت یکجا که این مساله برای سازمان ها و شرکت ها که دارای تعداد زیادی کامپیوتر هستند، حائز اهمیت می باشد.
  • هنگامی که کارمندان سیار خارجی و داخلی از یک برنامه کاربردی برای مدیریت وظایف خدمات پس از فروش استفاده می کنند، می توانند به راحتی کل داده ها را در قالب یکسان دریافت کنند، بنابراین امکان کاوش بهتر در عملکرد آنها فراهم می شود.
  • ما یکی از معدود شرکت‌های تعمیر و پشتیبانی نرم افزار هستیم که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پشتیبانی را داریم.

عده ای از شرکت ها و فروشگاه ها، بعضاً برای بدست آوردن بازار فروش جدید به غیر از بازار فروش عادی خودشان، اقدام به ارسال کالاهای خود به دیگر فروشگاه ها و شرکت ها می کنند که این کار در قالب فاکتور فروش / خرید امانی انجام می شود. اشخاص ثبت شده در سيستم بانک اطلاعاتی بسيار سودمندی برای ارسال پيامک در موارد مختلف به مشتريان می باشد كه با استفاده از پنل داخلی ارسال پيامک نرم افزار، می توانيد به راحتی و با چند كليک ساده پيامک مورد نظر را به گروه اشخاص مورد نظر (گيرنده پيامک) ارسال فرماييد. این گزارش به شما اعلام می كند، كه از هر كالایی در هر انبار و بخش چه تعداد موجودی دارید.

از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی کامپیوتر

نرم افزار هلو خدمات و تعمیرات کامپیوتر

در این راستا آموزش‌های کافی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند با صرف زمان کمتری به فعالیت‌های مالی خود سامان بخشند. شما با استفاده از نرم افزار حسابداری تعمیرگاه کامپیوتر محک نیازی به حسابدار نخواهید داشت، زیرا این نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی فاکتورهای فروش شما را به سند حسابداری تبدیل می‌کند. از مزایای خدمات نرم افزاری لپ تاپ میتوان به صرفه جویی در زمان پشتیبانی انلاین24 ساعته شفاف بودن مبلغ دریافتی گارانتی سیستم و متخصص بودن اشاره کرد. یکی از دغدغه ها مشکلات مربوط این است که گاهی اوقات سیستم مورد نظر شما دچار خلل شده و باعث بروز مشکلات در انجام کارها میباشد امداد کامپیوتر یک متخصص تعمیر لپ تاپ در محل است که به سرعت مشکل سیستم شمارا در محل حل میکند.

مدیریت سریال دستگاه، تعیین محل انجام تعمیرات، ثبت تصاویر دستگاه، ثبت متعلقات دستگاه، پیش بینی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز بابت عیوب دستگاه، ثبت اسناد و مدارک از دیگر امکانات سیستم پذیرش مشتریان خدمات پس از فروش فراپیام است. کدینگ اشخاص، مراکز و نمایندگان که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات(مشتریان، پرسنل تعمیرکار، نمایندگان خدمات(کارکنان نمایندگی، اطلاعات بانکی، اطلاعات تماس، دسته فاکتورهای تحویلی، گروه تخصصی دستگاه، اسناد و مدارک )، نمایندگان فروش، مراکز سرویس و تعمیرگاه‌ها) است. هدف از تماس بررسی نتیجه استفاده از کالا، یا محصول خریداری شده توسط مشتری است. بعد از گذشت این مدت زمان نیز باید کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت، در جهت رفع عیوب و مشکلات ایجاد شده با مشتریان در تماس باشند و همواره تماس‌های آن­‌ها را پاسخگو باشند.

شما می توانید خلاصه گزارشی از وضعیت كالاها مانند موجودی كلی كالا در همه انبارها، ارزش ریالی كالاهای موجود در انبار و سود حاصل از فروش این كالا تا این لحظه و … چاپ بارکد / شلف لیبل بر روی کالا، باعث می شود که اولاً مشتری از قیمت کالای مورد نظر خود مطلع شده و ثانیاً شما دیگر نیازی به توضیحات تکراری در مورد اجناس نداشته باشید. هر سازمان ممکن است به افراد مختلف بدهی داشته باشد (حساب بستانکاران) یا مؤسسه ممکن است با صدور چکهای مختلف اسناد پرداختنی مختلفی داشته باشد.