تبلیغات در گوگل ادز

کاربر شما پس از کلیک بر روی تبلیغ و ورود به صفحه باید به گونه ای قانع شود که تصمیم به خرید از شما بگیرد و تبدیل به مشتری شود. در گوگل ادوردز شما برای ورود هر کاربر به سایت خود باید هزینه پرداخت کنید در حالی که در سئو هزینه ای از این بابت پرداخت نمی کنید. وقتی کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک میکند چه چیزی میبیند؟ علاوه بر این شما می توانید نرخ تبدیل کلیک ها را پیگیری کنید و بازدهی تبلیغات را مشخص کنید.

ثبت نام در گوگل ادز

با گذشت زمان، Google Ads به شما کمک میکند تا آن تبلیغات را تجزیه و تحلیل و بهبود ببخشید تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید و کسب و کار شما بتواند به تمام اهداف کمپین پولی شما برسد. همچنین به سوال گوگل ادز چیست پاسخ جامعی را خدمت شما ارائه دادیم. همچنین لازم به ذکر است که آکادمی آغازینو توانسته با ارائه دوره های آموزشی مثل بوت کمپ سئو ( به زودی) یا دوره سئو 2022 محاطبان زیادی را جذب خود کند. به منظور مشاهده تمامی مقالات آموزشی گوگل ادز به صورت دسته بندی شده پیشنهاد میکنیم حتما از صفحه آموزش مقالات گوگل ادز دیدن کنید. هنگامیکه بازار هدف خود را بشناسید و دقیقاً بدانید که مخاطبان شما چه مشکل و یا نیازی دارند که شما می تونید به آنها کمک کنید، در این صورت با این تبلیغات خیلی سریعتر از چیزی که فکرش را بکنید مخاطبان خود را ترغیب میکنید که روی تبلیغ شما کلیک کنند.

چطور اطلاعات اکانت خود را در گوگل ادز تکمیل کنیم؟

اگر بدون بهینه سازی اقدام به ساخت کمپین کنید سرمایه خود را از دست خواهید داد و در ازای آن نتیجه ی قابل قبولی به دست نمی آورید. کلیدی نیست که با زدن آن یک شبه مقدار زیادی پول به دست آورید. همه اینها باعث میشوند تا رقابت در کسبوکارها به رقابت در دنیای دیجیتال خلاصه شود. 3. در صفحه بعدی برای اینکه ابتدا اطلاعات پایه و اولیه خود را تکمیل کنید گزینه Create an account without a campaign را انتخاب کنید. چطور اطلاعات اکانت خود را در گوگل ادز تکمیل کنیم؟ بعد از تکمیل فرم در وبسایت، صفحات بهینهسازی شده تشکر از مشتری باعث میشوند تا کاربران علاوهبر احساس خوشایند، پیشنهاداتی را هم از جانب شما دریافت کنند. افرادی که نمرات کیفیت بالایی دارن رتبه تبلیغاتی بیشتری کسب میکنن و CPC کمتری هم دارن.

درامد از گوگل ادز

بهرحال برای اینکه بتوانید یک کمپین تبلیغاتی گوگل ادز موثری راه اندازی کنید و دانش خود را در این زمینه افزایش دهید، باید با انها آشنا شوید. در این مقاله به معرفی گوگل ادز پرداختیم و با مفاهیم و کاربردهای آن آشنا شدیم. گوگل ادز براساس یک سیستم مزایده ای کار میکند یعنی شما بعنوان یک تبلیغ کننده بیشترین مبلغ پیشنهادی خود به ازای هر کلیک را اعلام میکنید. اگر از کلمه کلیدی های کلی در تبلیغات گوگل ادز خود استفاده کنید، گوگل شما را در معرض دید کاربران اشتباه قرار میدهد و این یعنی کیلیک کمتر و هدر رفتن سرمایه.

اگر از زمان راه اندازی کمپین خود تاکنون آن را به روز نکردهاید با چند تست کوچک میتوانید بازدهی کمپینتان را افزایش دهید. بعبارت ساده تر CVR بالا یعنی صفحه فرود شما بهترین عملکرد را دارد و توانسته است مخاطبان را به درستی تشویق به خرید کند. CVR معیاری است که از طریق آن تعداد افرادی که تبدیل شده اند را ااندازه گیری میکنند. این مورد در واقع اصلی ترین عامل تعیین میزان هزینه کلیک تبلیغ شما می باشد ، به عنوان مثال در صورتی که هزینه کلیک خود را بر روی 1 دلار ست کرده باشید و استراتژی آن را بر روی هزینه کلیک دستی (Manual) قرار داده باشید ، در واقع ماکزیمم هزینه کلیکی که از تبلیغ شما کسر خواهد شد را مشخص کرده اید.

در ادامه این مقاله درباره گوگل ادز، شیوه کار آن و اینکه چرا باید آن را اجرا کنیم، اطلاعات بیشتری ارائه خواهیم داد. با این حال اگر به اشتباه تبلیغ یک رقیب را نمایش می دهد، یا چیزی که با ارزش های برند شما همخوانی ندارد، باید از کنترل های Blocking داخلی برای حذف این ناهمخوانی ها استفاده کنید. اگر شخصی قرار است روی تبلیغ کلیک کند و به سایت وارد و به مشتری تبدیل شود باید مطمئن شود که کلمه کلیدی در متن تبلیغاتی وجود دارد. برای استفاده از تبلیغاتی کلیکی گوگل باید از اشتراک های سایتهای ایرانی ای که خدمات گوگل ادوردز ارائه می دهند استفاده کنید. آسان ادوردز با کمترین هزینه امکان مدیریت اکانت شما را در گوگل دارد. استفاده از این ابزار چندان آسان نیست و کاری تخصصی محسوب می شود. PPC فقط مختص گوگل ادز نیست ولی رایج ترین نوع تبلیغات کلیکی محسوب میشود.QS، کیفیت تبلیغ شما از طریق میزان کلیک ها، مرتبط بودن کلمات کلیدی، کیفیت لندینگ پیج و عملکرد قبلی شما در صفحه نتایج اندازه گیری میشود.

کار با گوگل ادوردز بسیار کاربردی و آسان خواهد بود. همان طور که پیشتر گفتیم، ساختار تبلیغاتی گوگل روشی است آسان و کاربردی. تبلیغات در گوگل (گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز سابق)، سیستم تبلیغاتی گوگل می باشد که تبلیغ کننده ها بر روی کلمات خاصی هزینه می کنند تا تبلیغ آنها در آن کلمات در نتایج جستجو نمایش بگیرد و وب سایتشان ورودی های هدفمند بگیرند. در نتیجه این فعالیت؛ یک بازاریابی 100 درصد هدفمند برای تبلیغ کننده شکل گرفته و گوگل نیز از این روش کسب درآمد می نماید. تبلیغات ریتارگتینگ راهی میانبر برای کسب درآمد!

سایت اصلی گوگل ادز

گوگل ادز برای تشویق کاربرهای خود در راستای استفاده بهتر و بیشتر از امکانات جانبی سایت، از کد هدیه یا اعتبار هدیه استفاده میکند. هرچه ارزشی که در تبیلغات تان ارائه میدهید بیشتر باشد، رتبه شما بهتر خواهد بود، کاربران زیادی به سمت تان می آیند و در نهایت کلیک های بیشتری را از گوگل ادز دریافت میکنید. با این کار میتوانید عملکرد هر تبلیغ را برررسی کنید و ببینید پیاده سازی کدام تکنیک به شما در دریافت نتایج بهتر کمک میکند. معمولاً خیلیها بر سر این که کدام واحد ارزی برای تبلیغات در گوگل بهتر است بحث و جدل میکنند. برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد.

به این شکل که حجم زیادی از ترافیک را وارد سایت می کند و همین امر به صورت غیر مستقیم بر رشد سایت از جهتی تاثیر مثبت دارد. چرا باید کمپینهای گوگل ادز خود را به آژانسهای تبلیغاتی بسپاریم؟ پس اگر قصد دارید از این روش تبلیغاتی برای افزایش فروش خود استفاده کنید، حتماً باید از تخصص آژانسی که با آن کار میکنید مطلع شوید. بنابراین اگر قصد ران کردن گوگل ادز را دارید و با این حوزه آشنا نیستید، پیشنهاد می کنیم حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

تبلیغات گوگل ادز چیست

به طور کلی گوگل ادز در سئو تاثیر مستقیمی ندارد. شما وقتی از طریق این شرکت ها پرداختی هاتون رو انجام بدید می توانید مطمئن باشید اکانت تون به خاطر پیمنت suspend نمیشود و اگر این شرکت ها پارتنر گوگل هم باشند، در برطرف کردن مشکلات دیگر اکانت تون هم می توانند کمک تون کنند. دومین نوع نیز تبلیغات نمایشی (Display Ads) میباشد که در وبسایتهای مختلف طرف قرارداد با گوگل نمایش داده میشود و میتواند حاوی محتوای چند رسانهای هم باشد. در سئو تضمینی برای نمایش در صفحه اول وجود ندارد چراکه عوامل مختلفی از جمله عملکرد رقبا بر جایگاه شما در نتایج گوگل تاثیر می گذارد. اما در روش تبلیغات ادز جایگاه شما در صفحه اول گوگل تضمینی است و تا زمانی که بودجه داشته باشید در آن جایگاه باقی می مانید. اما این فاکتور چه کاربردی دارد؟ با اندازه گیری درآمد از طریق این فاکتور، دید جامعی در مورد عملکرد تبلیغات خواهید داشت.

نحوه کار با گوگل ادز

کاربران به صورت خودکار به این اکانت منتقل می شوند. اما به صورت غیرمستقیم بر این موضوع تاثیر می گذارد. تغییرات در تبلیغات در روش ادز گوگل را می توانید به صورت آنی و ساده اعمال کنید اما تغییر ایجاد کردن در تبلیغات با روش سئو کاری زمانبر و دشوار است. آشنایی با اصطلاحات و عبارات این حوزه به شما کمک زیادی در درک آن میکند. انتخاب هدف، به ارائهی روشهای تبلیغ مناسب بیزینس برای شما کمک میکند. افزونههای تبلیغاتی (Ad Extension)، بخشهایی اضافه برای استفاده در تبلیغات گوگل هستند که به شما امکان میدهند از گزینههای اختیاری که به افزایش نرخ کلیک کمک میکنند استفاده کنید. توجه داشته باشید که معیارهای گوگل در طول زمان تغییرات بسیاری کرده است و دیگر تنها به کلمه کلیدی یا لینکهای درون متن دقت ندارد. در تبلیغات گوگل تصاحب جایگاه تنها تا زمان پرداخت هزینه است و ماندگاری در صفحه اول موقتی است.

یعنی بیشتر به سراغ کلمات تخصصی جوزه (نام محصولات یا خدمات) خود بروید. هرچه CTR شما بالتر باشد یعنی تبلیغ تان باکیفیت تر است و با هدف کاربران از جستجو مطابقت دارد و همچنین کلمات کلیدی در آن به درستی استفاده شده است. • CPE یا Cost Per Engagement مختص زمانی است که شما بعنوان تبلیغ کننده به ازای هر اقدامی که کاربر انجام میدهد (دانلود، ثبت نام، عضویت و غیره) میپردازید. بنابراین عنوان و مت تبلیغات شما باید با کلمه کلیدی هایی که بر روی آنها مزایده انجام میدهید مرتبط باشد و برای اینکه بتوانید کاربران را بازاریابی کنید باید بتوانید در راستای حل مشکل کاربر تلاش کنید.

در این سیستم تبلیغاتی، فاکتورهای مهم و مختلفی اثرگذارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره ای مختصر خواهیم داشت. گوگل ادز یا گوگل ادوردز سیستم تبلیغات آنلاین طراحی شده توسط کمپانی ثبت نام در گوگل ادز گوگل است. برای اینکار شما کافیست با مشاورین ما در وبجامه در ارتباط باشید تا برای شما اکانت گوگل ادوردز ایجاد کنند و میزان شارژ دلخواه شما را در اکانت شما اضافه کنند. برای این کار گوگل شرایط و ضوابط بسیار خوبی را ایجاد کرده است. اگر بدنبال این سوال هستید که “تبلیغات در گوگل چگونه کار می کند؟ بدین ترتیب هزینه هر کلیک در گوگل ادز برای شما 1.61 دلار خواهد بود. هرچه رتبه شما بالاتر باشد، جایگاه تان در صفحه نتایج بهتر خواهد بود.

در سئو نیز تا زمانی که روی سئو سایت کار کنید می توانید در جایگاه خود را حفظ کنید. گوگل ادز و سئو هرکدام کاربردهای منحصر بفرد خود را دارد و هر دو در کنار هم می توانند اثربخش باشند. بد نیست برای درک بهتر، وضعیت سپیده و مریم را هم در جدول مقایسه کنیم. نکات بیشتری درباره گوگل ادز چیست را در ادامه بخوانید. درباره این موضوع نظرات مختلفی گفته می شود. فراموش نکنید که نظرات خود را اعلام کنید. بعد از آن به راحتی میتوانید از داشبورد گوگل ادز خود تبلیغات کسب و کارتان رو مدیریت کنید. به کیفیت وب سایت شما و همچنین ارتباط کلمات کلیدی انتخابی تان با نوع فعالیت وب سایت می دهد. اگر به عنوان ناشر در گوگل ادسنس فعالیت می کنید و محصولات یا خدماتی را در وبسایت خود ارائه می دهید، ممکن است متوجه شوید که برخی از آگهی هایی که Google ارائه می دهد، تبلیغات رقبای شماست.

گوگل ادز یا همان تبلیغات گوگل، یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. امتیاز کیفی شما همان چیزی که به گوگل میگوید، تبلیغ تان را چگونه رتبه بندی کند. البته همان طور که گفتیم ارتباط مستقیمی با پیشنهادات رقبای شما و اساسا میزان رقابت پذیری کلمه کلیدی انتخابی تان نیز دارد. استفاده از این سرویس حتی می تواند وضعیت رنکینگ وب سایت شما را نیز در بلند مدت، ارتقاء دهد. در مقاله ای بطور مفصل در ارتباط با ساخت کمپین گوگل ادز صحبت کرده ایم. در مقاله ای به طور مفصل در مورد روش های بهینه سازی گوگل ادز صحبت کرده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید. در قسمت بعد بیشتر راجع به انواع کمپین های گوگل ادز صحبت خواهیم کرد. برای ورود به بخش Payment بایستی از طریق کلیک بر روی آیکون آچار از منوی بالایی و کلیک بر روی گزینه Billing & Peyments در بخش SETUP اقدام کنید.